Alla inlägg under mars 2013

Av dragontattoo - 26 mars 2013 14:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av dragontattoo - 25 mars 2013 15:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av dragontattoo - 25 mars 2013 15:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av dragontattoo - 20 mars 2013 17:54
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av dragontattoo - 18 mars 2013 08:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av dragontattoo - 17 mars 2013 13:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av dragontattoo - 7 mars 2013 06:24

Jag ber dig, att sluta stalka mig.. Det här börjar kännas ohållbart och fruktansvärt barnsligt!! Det första mailet inkom den 23 Februari (två likadana) på min gamla Facebook:


"11:20Evy Martis: Hej Madde.Du,nu är det kanske dags att sluta vara så jävulskt svartsjuk och avundsjuksom du är på en del människor! Du får faktiskt säga vad du vill! Men det stinker långa vägar! Dags att rycka upp dig kanske,egentligen menar jag inget illa men folk är jävligt less på missunsamma bitterfittor som DU! Det var väldigt mycket gullande och trevligheter från dig och du hörde av dig på FBemellanåt,skrev på statusar och kommenterade(Har haft dig på fejjan) sen stoppade du helt ..så jag tog bort dig där. Det är kanske dags att gå igenom dig själv först nu innan du sitter och uttalar dig om andra människor lever ett olyckligt liv(det verkar du leva) du verkar inte vara lycklig precis fast du blivit gravid förlovad och allt,var glad och positiv istället..du verkar väldigt olycklig över ditt liv eftersom man ser när andra människor varit lyckliga så irriterar du dig på det. HUR FAN KAN MAN IRRITERA sig på DET??? Det är ju bevis bara där att du är en missunsamm männsika och svartsjuk och bitterfitta och otroligt missnöjd med ditt liv..kan du inte glädjas åt andra människor istället?Tråkig människa,patetisk människa du är! White trash är vad du är..röker gör du säkert också trots att du är gravid..äckligt..ryck upp dig o glädjs med människor istället för att vara svartsjuk!"


Dagen efter inaktiverade jag min gamla Facebook för att slippa dig. Jag öppnade en ny..I Tisdags fick både jag och min sambo mail från dig.. Han fick två likadana och jag fick tre stycken..:


"Evy Martis, Jag tycker bara det är hemskt och jävligt snuskigt..och det ÄR white trash! När nu din fästmö är gravid OCH NI PLANERADE detta försöker man inte sluta att röka då INNAN man blir gravid!!!!? Tycker ni att ni har rätt att förpesta och göra illa en liten bebis som kan födas sjuk! Din tjej la ut bilder förut på människor som är knäppa osv och hon har starka åsikter om andra,men hon själv då? hur faaan kan man röka när man är gravid skulle ni orka leva med det om bebisen föds död lr sjuk pga av hennes jävla behov..barnets behov då? det ÄR white trash!!!! hon är redan där en dålig mamma och opassande mamma! hon har väl inte bara sin egen kropp att tänka på nu utan en liten till..sos borde ta en titt..hur kan man utsätta sitt ofödda barn såhär ? jag såg henne röka..värre är det när hon planerat barn då slutar man väl annars väntar tills man slutat det där är barnmisshandel fy fan vad äckligt och sjukt! stackars barn hur skulle ni må om det födas sjukt lr dött pga detta?vill man inte sitt barns bästa? hoppas sos blir inblandade"


13:51 Evy Martis: Jag tycker bara det är hemskt och jävligt snuskigt..och det ÄR white trash! När nu din fästmö är gravid OCH NI PLANERADE detta försöker man inte sluta att röka då INNAN man blir gravid!!!!? Tycker ni att ni har rätt att förpesta och göra illa en liten bebis som kan födas sjuk! Din tjej la ut bilder förut på människor som är knäppa osv och hon har starka åsikter om andra,men hon själv då? hur faaan kan man röka när man är gravid skulle ni orka leva med det om bebisen föds död lr sjuk pga av hennes jävla behov..barnets behov då? det ÄR white trash!!!! hon är redan där en dålig mamma och opassande mamma! hon har väl inte bara sin egen kropp att tänka på nu utan en liten till..sos borde ta en titt..hur kan man utsätta sitt ofödda barn såhär ? jag såg henne röka..värre är det när hon planerat barn då slutar man väl annars väntar tills man slutat det där är barnmisshandel fy fan vad äckligt och sjukt! stackars barn hur skulle ni må om det födas sjukt lr dött pga detta?vill man inte sitt barns bästa? hoppas sos blir inblandade"


13:52Evy Martis: hur fan kan man göra så mot sitt barn?man vill väl sitt barns bästa och det är väl det värdefullaste man har..snacka om misshandel o inte vara en bra mamma och inte se till sitt barns bästa äckligt white trash kommer bli många anmälan till sos från MÅNGA kan jag tala om"


Det finns en ny lag, stalking. Sett det programmet på TV3? Jag vet till 90% vem du är. Varje människa som inte vill vara din "vän" eller inte har dina åsikter anmäler du till soc.. Jag vet två personer du anmält till soc för barnmisshandel..

Du är en psykiskt störd människa som orkar engagera dig att leta reda på min nya Facebook, orkat maila mig igen, och min sambo den här gången.

Vad vill du? Och vad är du ute efter? Tror du nånstans att jag rädd för dig??

Vet många, många kvinnor som röker under graviditeten, och det är inget fel på deras barn.

Vet folk som INTE rökt alls i hela sitt liv och har fått astma barn..

Du är väldigt bra på att ljuga. Folk skrattar åt dig.. Ska du ringa ner till soc och säga att jag lagt upp bilder på "knäppa människor" på min Facebook?

Att jag föraktar alkoholister? (Vilket jag fortfarande gör..) Att jag röker cigg för att jag är gravid?

Jag tycker synd om dig.

Om du inte upphör med dina trakasserier och ditt stalkande kommer jag att polisanmäla dig....

Presentation


En typisk Tvilling.. Impulsrik, ärlig och glad, deppig och provocerande

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dragontattoo

Mitt Liv I Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards